Hej,

Czy jest planowane jakie? spotkanie PySilesia w najbli?szym czasie?

Pozdrawiam
Kamil Ga?uszka

Search Discussions

  • Marcin Jabrzyk at Oct 9, 2013 at 1:29 pm
    Cze??,

    w najbli?szym czasie raczej na pewno nie bo ju? za tydzie? jest PyconPL ;-)

    Ale korzystaj?c z okazji, my?l? ?e warto by rozpocz?? my?lenie nad tym
    kiedy nast?pne spotkanie, kto je zorganizuje no i kto b?dzie gada? ;-)

    Pozdrawiam,
    Marcin

    W dniu 9 pa?dziernika 2013 09:07 u?ytkownik Kamil Ga?uszka <
    galuszkak at gmail.com> napisa?:

    Hej,

    Czy jest planowane jakie? spotkanie PySilesia w najbli?szym czasie?

    Pozdrawiam
    Kamil Ga?uszka

    Za??cznik HTML zosta? usuni?ty...
  • Dominik "Socek" Długajczyk at Oct 9, 2013 at 1:32 pm
    Mo?na poprosi? kogo? nie-pythonowego. Mam kumpla od Ruby, kt?ry by z ch?ci?
    opowiedzia? o CoffeScript. Inny od Javy, z ch?cia by pogada? o Jenkinsie
    albo Jira. Itp.

    Pozdrawiam
    Socek

    W dniu 9 pa?dziernika 2013 15:29 u?ytkownik Marcin Jabrzyk <
    marcin.jabrzyk at gmail.com> napisa?:

    Cze??,

    w najbli?szym czasie raczej na pewno nie bo ju? za tydzie? jest PyconPL
    ;-)

    --
    Pozdrawiam
    Dominik "Socek" D?ugajczyk

    Pozdrawiam,
    Maciej

[...]

  • Jakub Wiśniowski at Oct 10, 2013 at 7:12 am
    Zdecydowanie warto by co? zorganizowa?. Ja osobi?cie o Coffe Script ch?tnie
    pos?ucham, Jenkins to te? ciekawy temat. Najlepiej by?oby to zrobi? w
    ramach multitechnologicznego http://silesia.hackerspace.pl otwartego w
    ka?dy czwartek, np za dwa tygodnie 24 pa?dziernika.

    pzdr
    Kuba

    W dniu 9 pa?dziernika 2013 18:58 u?ytkownik Maciej Szulik <soltysh at gmail.com
[...]

  • Kamil Gałuszka at Oct 12, 2013 at 1:49 pm
    To ?wietny pomys? z hackerspace Jakubie!

    To zostaje tylko kwestia, ?eby kto? o czym? poopowiada?, co? ciekawego. Ja
    jak co? mog? wykorzysta? lightingtalka kt?rego robi?em na miskturze.IT o
    portowaniu appek django do pythona 3.3 . Temat do?? na czasie bo w?a?ciwie
    na dniach wychodzi Django 1.6, kt?re ma pe?ne wsparcie produkcyjne py3 :).
    Nie jest to te? nic odkrywczego ale je?eli tego tematu nie by?o to ch?tnie
    podziel? si? tym co wiem :).

    Pozdrawiam
    Kamil Ga?uszka

    W dniu 10 pa?dziernika 2013 09:12 u?ytkownik Jakub Wi?niowski <
    restless.being at gmail.com> napisa?:

[...]

  • Łukasz Oleś at Oct 23, 2013 at 2:08 pm
    Na?adowani jeszcze Pyconow? energi? dzia?amy co??
    Mamy takie propozycje prezentacji:
    - Coffescript
    - Jenkins
    - portowanie django

    Jako backup ja mog? opowiedzie? co to Vagrant i z czym si? to je.

    Co powiecie na 7 listopada? My?l?, ?e 2 tyg to minimum na rozg?oszenie tego.

    Pozdrawiam,

    W dniu 12 pa?dziernika 2013 15:49 u?ytkownik Kamil Ga?uszka
    <galuszkak@gmail.com> napisa?:

    <restless.being@gmail.com> napisa?:

    <soltysh@gmail.com> napisa?:
[...]

  • Kamil Gałuszka at Oct 26, 2013 at 6:26 pm
    Mi pasuje :) .

    Jakby co? dzie? wcze?niej jest te? meetjs w Rudym Goblinie (zaraz pod HSem)
    to te? zapraszam.

    Pozdrawiam
    Kamil Ga?uszka

    W dniu 23 pa?dziernika 2013 16:08 u?ytkownik ?ukasz Ole? <
    lukaszoles at gmail.com> napisa?: